in ,

Kampanju vredna 87,5 miliona dinara za promenu stavova građana o javnom prevozu

Foto: Pixabay

Grad Beograd raspisao je tender za medijski plasman sa izradom vizuala za javni prevoz.

Kako je navedeno u tenderu vrednom 87,5 miliona dinara, Sekretarijat za javni prevoz je odlučio da realizuje kampanju “Izrada vizuala i medijski plasman”, kako bi se povećalo poverenje građana i promenila slika o javnom prevozu.

– Procenjuje se da bi realizacija ove kampanje doprinela značajnom povećanju prihoda od prodaje karata u javnom prevozu, čime bi se omogućila sredstva za unapređenje kvaliteta usluge javnog prevoza – navodi se u tenderskoj dokumentaciji.

Kampanju je potrebno sprovesti ka ciljnim grupama sa porukama korisnicima javnog prevoza u Beogradu, a projektni zadatak podrazumeva izradu vizuala, video spotova za TV oglašavanje, vizuala za oglašavanje na bilbordima i stajalištima i vizuala za oglašavanje na internetu.

Medijski plasman obuhvata oglašavanje na TV sa nacionalnim frekvencijama u prajm tajmu, za oglašavanje na bilbordima i stajalištima, kao i na internetu i društvenim mrežama.

Kampanja, ističe se, treba da bude usmerena na promenu stavova, navika i ponašanja korisnika javnog prevoza, pa je u skladu s tim potrebno osmisliti koncept usmeren ka edukaciji korisnika javnog prevoza, odgovornom ponašanju svih učesnika u saobraćaju i promeni navika u vidu plaćanja javnog prevoza.



Vaše mišljenje je Pozitivno / Negativno

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

GIPHY App Key not set. Please check settings

Zapaljena suva trava u Vinogradskoj ulici: Vatrogasci morali da reaguju

Omiljeno mesto Beograđana još je pod velom tajne: Tašmajdan je jedan od najmističnijih parkova